Potřebujete vyřídit úřední záležitost? Jsme tu pro vás i distančně

Vzhledem k přetrvávající pandemické situaci volte návštěvu úřadu jen v nezbytných záležitostech. Úředníci jsou vám k dispozici na telefonu a prostřednictvím e-mailu, řadu věcí tak lze konzultovat či vyřídit distančním způsobem.

Hlavní foto

Pandemie onemocnění covid-19 stále trvá a s výskytem nové varianty viru je o to závažnější. Proto je nadále nutné chovat se obezřetně a dbát na preventivní hygienická opatření, jak opakovaně upozorňují orgány ochrany veřejného zdraví.

Úřední hodiny úřadu městské části zůstávají nadále ve standardním rozsahu, dostupnost jednotlivých pracovišť pro veřejnost najdete zde. Všechny odbory zůstávají v provozu, nicméně u některých z nich může dojít k dočasnému omezení kapacit. Prosíme tedy o pochopení a pro aktuální informace doporučujeme sledovat tyto webové stránky a další komunikační kanály Prahy 6.

Vzhledem k epidemické situaci prosíme, abyste osobní návštěvu úřadu zvolili pouze v nezbytných a neodkladných záležitostech. Nadále je vám úřad v maximální možné míře k dispozici prostřednictvím e-mailu či telefonu. Bližší informace rádi poskytneme na infolince  800 800 001, případně doporučujeme kontaktovat příslušný odbor, s nímž potřebujete úřední záležitost vyřídit (telefonní čísla níže).    

Jestliže se přece jen na úřad dostavíte osobně, prosíme, abyste nadále respektovali platná protiepidemická opatření. Do budovy vstupujte výhradně s respirátorem zakrývajícím ústa a nos, dodržujte předepsané dvoumetrové rozestupy při přímém kontaktu s ostatními osobami a využívejte dezinfekci rukou, která je vám ve veřejných prostorách úřadu volně k dispozici. Děkujeme, že tato pravidla dodržujete – chráníte tím sebe i okolí.     

Parkovací oprávnění on-line

Prodloužení parkovacího oprávnění či zřízení nového parkovacího oprávnění lze řešit online prostřednictvím www.parkujvklidu.cz, bez nutnosti osobní návštěvy na detašovaném pracovišti. Prosíme vás o maximální využití této možnosti. Přihlášení do OSU (Osobní stránky uživatele) je možné využít ZDE.

Uživatelský manuál OSU naleznete ZDE. V případě, že nemáte provedenou registraci do OSU, můžete tak učinit po telefonu (kontakty a úřední hodiny informační kanceláře ZDE). Prosíme, připravte si k registraci vaše osobní údaje, včetně čísla občanského průkazu.

Telefonické kontakty na jednotlivé odbory ÚMČ Praha 6

Odbor vnitřních věcí:   220 189 757,  220 189 750

Ekonomický odbor:  220 189 908,  220 189 181

Právní odbor:  220 189 181

Kancelář městské části:  220 189 151,  220 189 152

Odbor kultury, sportu a volného času:  220 189 695

Odbor výstavby:  220 189 801

Odbor územního rozvoje:  220 189 910

Odbor školství:  220 189 551

Odbor dopravy a životního prostředí:

 220 189 556,  220 189 410,  220 189 327

Odbor správy majetku:  220 189 711,  220 189 700

Odbor sociálních věcí:  220 189 601

Živnostenský odbor:  770 181 851

Odbor evidence obyvatel a osobních dokladů:

 220 189 809,  220 189 684

Odbor služeb:

-  ověřování, CzechPoint:  220 189 185

-  podatelna:  220 189 202

-  ostatní agendy odboru služeb:  220 189 655

Související články

V centrech sociální péče Prahy 6 se očkovalo třetí dávkou vakcíny proti nemoci covid-19. Očkování se dnes dobrovolně zúčastnilo 55 seniorů z městské části. Přeočkovat se v předešlých dnech nechali rovněž obyvatelé domů s pečovatelskou službou, pacienti v léčebně dlouhodobě nemocných a také zaměstnanci těchto zařízení. Vakcinaci zajistila městská část Praha 6 ve spolupráci s Ústřední vojenskou nemocnicí.

Celý článek23. 11. 2021

Základní školy v Praze 6 ve spolupráci s městskou částí plánují, že 1. listopadu znovu otestují své žáky na Covid-19. Ve čtrnácti školách by se žáci měli testovat prostřednictvím PCR testů metodou tzv. poolování, jedna škola využije antigenní testy. Testování bude dobrovolné a školám jej zaplatí městská část. Z rozpočtové rezervy na tuto akci uvolní podle skutečných nákladů více než 1,5 milionu korun.

Celý článek21. 10. 2021