Omezení návštěvních hodin úřadu mimo úřední dny

Úřad Prahy 6 reaguje na aktuální bezpečnostní nařízení vlády a ministerstev, která začínají platit od 1. září. Vstup do budovy je možný pouze s rouškou, mimo úřední dny je třeba si dojednat schůzku.

Hlavní foto

V reakci na aktuální stav nákazy v hlavním městě radnice Prahy 6 upravuje provoz úřadu tak, aby omezila rizika přenosu Covid-19.  V úřední dny – v pondělí a ve středu – je úřad pro návštěvníky otevřen bez omezení od 8:00–18:00 hod. Mimo úřední dny – v úterý, ve čtvrtek a v pátek – budou úředníci k dispozici na jednotlivých odborech po předchozí telefonické domluvě. V těchto dnech bude bez omezení v provozu podatelna, Odbor evidence obyvatel a osobních dokladů a CzechPoint.

Cílem je maximálně eliminovat zbytečný pohyb lidí po úřadu a minimalizovat potkávání na chodbách. Proto doporučujeme, aby si případné schůzky mimo úřední dny sjednávali po telefonu na předem dohodnutý čas.


U vchodu a na všech patrech budovy je k dispozici občanům dezinfekce. 

Související články

Praha 6 bude v roce 2024 podle rozpočtu schváleného zastupiteli hospodařit s příjmy ve výši 1,076 miliardy korun, na investice zapojí prostředky vytvořené v minulých letech ve výši 500 milionů korun. Celkové výdaje jsou plánované ve výši 1,577 miliardy korun. Na investice půjde 646 milionů.  

Celý článek 2. 1. 2024

Registrace podnikatelů na odboru živnostenském bude v pondělí 31. ledna fungovat v omezeném režimu. Osobní vyřízení úředních záležitostí tak zde může trvat déle, než je běžné. Od 3. února je pracovistě znovu v plném provozu.

Celý článek 30. 1. 2022