Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Infolinka
COVID-19 / KORONAVIRUS : : kompletní a průběžně aktualizované informace

Přehled postupu výstavby metra V.A

34. týden

 

34. TÝDEN                                                        22. – 28.8.2011

SOD 01 Úpravy ve stanici Dejvická                                               (MTS)

kabel 22 kV (dodávka technologie) položen, rýha zahrnuta, pokračují práce na terénních úpravách

v zázemí stanice Dejvická jsou prováděny přípomocné práce pro předstihové objekty MDT (Měnírna a distribuční transformovna)

průběžně se provádějí bourací práce – prostupy pro vzduchotechniku

osazena pomocná nosná konstrukce (ocelový I nosník) pro podchycení stropu v MDT

v úrovni pod nástupištěm provedeny jádrové vrty pro přeložku technologických kabelů

mezi trafostanicí a MDT byly vybourány a osazeny nové protipožární dveře

SOD 02 Traťové tunely Dejvická – Červený Vrch                        (MTS)

Zařízení staveniště E1:

betonáž podzemních stěn – lamely L5, L6, L7

provedení mikropilotové ochrany kanalizace

kopané sondy pro zjištění polohy inženýrských sítí

SOD 03 Stanice Červený Vrch, SD CV1 až CV4                            (HT)

ZS CV1

staveniště se využívá ke skladování stavebního materiálu

větrání pro ražbu stanice je dokončeno a v provozu

ZS CV2

podklad pod svislou izolaci

stěna na východní straně odbedněna, na severní a jižní straně vybetonováno cca 10bm od západní stěny

ražba ET (eskalátorového tunelu): vyraženy 4m (osazeno 5 rámů)

ZS CV3

ražba stanice CV:

Levý výrub:

74m v kalotě (61m kalota + 13m rozrážka)

72m v opěří (59m opěří + 13m rozrážka)

60m ve dně (45m dno + 13m rozrážka)

Pravý výrub:

45m v kalotě (30m kalota + 13m rozrážka)

43m v opěří (28m opěří + 13m rozrážka)

35m ve dně (22m dno + 13m rozrážka)

Střední výrub:

13m v kalotě

ZS CV4

zemní práce dokončeny

příprava pro montáž bednění ztužujícího věnce výtahové šachty

SOD 04 Traťové tunely Veleslavín - Červený Vrch, SD E2         (MTS)

Montážní jáma na ZS E2:

realizace podkladních betonů v jámě

zemnicí síť na dně jámy

výkopy pro patky výsypů pasů TBM

SOD 05 Stanice Veleslavín, SD VE                                              (MTS)

Stanice VE:

ražba + primární ostění, Pravý Dílčí Výrub (PDV), Levý Dílčí Výrub (LDV)

ražba probíhá ve dvou úrovních: 1) kalota + opěří, 2) dno

LDV - postup v kalotě 7,9m, ve dně 1,25m, celkem vyraženo: kalota 34,8m, dno 31,8m z celkových 96m

PDV – 24.8. zahájena ražba, celkem vyraženo: kalota 5,3m, dno 0m, z celkových 96m

Ostatní:

ZS VE

vytýčení, příprava pro zahájení prací na základech pro buňkoviště ZS nad portálem stanice, rozebrání původní zpevněné panelové plochy pro zahájení zemních prací na základových pasech

SOD 07 Stanice Petřiny, SD BRE1, PE1 až PE4                    (MTS, HT)

PE1                  předáno pracoviště PE1 pro jámu na ražbu ET

zahájeny práce na zajištění redukované stavební jámy pro ražbu ET                                                                   

                        demolice prodejních kiosků dokončena

PE2                 větrací šachta – zahájeno hloubení šachty, vyhloubeno 5,5m z celkových 35m

PE4                 projednává se PD na realizaci provizorní přeložky teplovodu v Brunclíkově ulici

MTS                 ražba stanice PE

levý boční výrub –  dokončeno lůžko pro protažení TBM stanicí

pravý boční výrub – navážení štěrku pod podkladní betony lůžka pro TBM

střední dílčí výrub – práce dočasně pozastaveny

odvoz rubaniny

Ražby TBM       LTT - štít č.S 609 – po slavnostní prorážce do stanice PE stojí

PTT - štít č.S 610 – vyraženo 78m, tj. 52 prstenců, celkem vyraženo 343,5m, tj. 229       prstenců - bez 9m, tj. 6 prstenců v zarážce

SOD 08 Traťové tunely Petřiny – Motol, SD BRE2                       (HT)                                

Ražený dvojkolejný tunel - Ražba a primární ostění

probíhají práce na ražbě tunelu ze stanice MO směr BRE1, vyraženo: v kalotě levého výrubu 70,5m a v kalotě pravého výrubu 50,5m

ZS BRE2

průběžné navážení segmentů TBM, manipulace a převážení pod jeřáb u montážní šachty na BRE1

SOD 09 Stanice Motol, SD KU1 a MO1                                          (HT)

Ražený tunel pro obratové koleje – Zajištění stavební jámy hloubené části

probíhá realizace pilot a mikropilot

Odvodňovací štola a šachta – ražba šachty a štoly

vyraženo 65,5m

 

Z podkladů Sdružení zpracoval:   Ing.Jan Prosr,

zástupce ředitele výstavby metra V.A pro přípravu a vedoucí útvaru výrobní přípravy 

Metrostav a.s., divize 8

 

Martin Šalek
tiskový mluvčí MČ Praha 6
msalek{zavináč}praha6{tečka}cz
tel.  220 189 957
mob.  602 316 908



© 2021 MČ Praha 6

 RSS |  SMS info |  Email info |  Mapa stránek |  Prohlášení o přístupnosti |  Prohlášení o ochraně soukromí |  Nastavení cookies |  PŘIHLÁŠENÍ do systému


--- konec tisknuté stránky www.praha6.cz/stavebni_denik/prehled-postupu-vystavby-metra-va-2011-08-30?String= ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz

Soubory cookie (nebo podobné technologie) používáme, abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu. Kliknutím na možnost „Povolit vše“ s tím souhlasíte a také souhlasíte se sdílením informací (Jaké údaje shromažďujeme) o vašem použití našeho webu, který provozujeme s našimi přidruženými společnostmi a partnery. Předvolby můžete spravovat v části Nastavení souborů cookie, svůj souhlas můžete kdykoli odvolat nebo více informací najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.