Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Infolinka
COVID-19 / KORONAVIRUS : : kompletní a průběžně aktualizované informace

Přehled postupu výstavby metra V.A

33. týden

 

33. TÝDEN 15. – 21.8.2011

SOD 01 Úpravy ve stanici Dejvická (MTS)

betonáž šachty a štoly pro 22kV dokončena, provedena hydroizolace šachty

v zázemí stanice Dejvická jsou prováděny přípomocné práce pro předstihové práce v MDT (měnírna a distribuční transformovna)

SOD 02 Traťové tunely Dejvická – Červený Vrch, SD E1 (MTS)

ZS E1

podzemní stěny – hloubení, montáž výztuže armokošů a betonáž východní a severní stěny, zabetonovány v obou případech až k rohové lamele, započaty práce na západní stěně

kopání a zaměření sond pro zaměření el. sítí v rámci ZS směrem k Evropské

přípravné práce pro zajištění kanalizace u jihovýchodního rohu jámy

SOD 03 Stanice Červený Vrch, SD CV1 až CV4 (HT)

ZS CV1

staveniště se využívá ke skladování stavebního materiálu a větrání při ražbě stanice CV

ZS CV2

vestibul stanice CV – zajištění stavební jámy 1.etapa:

pokračují práce na podkladních betonech

provedena betonáž do jednostranného bednění na východní straně jámy (celkem cca 20bm)

proveden předštítek pro zahájení ražby eskalátorového tunelu

ZS CV3

stanice CV – 1.dílčí výrub + primární ostění – celkem bylo vyraženo:

Levý výrub:

68m v kalotě (55m kalota + 13m rozrážka)

64m v opěří (51m opěří + 13m rozrážka)

58m ve dně (45m dno + 13m rozrážka)

Pravý výrub:

43m v kalotě (30m kalota + 13m rozrážka)

40m v opěří (27m opěří + 13m rozrážka)

23m ve dně (10m dno + 13m rozrážka)

Střední výrub:

13m v kalotě

ZS CV4

podchod ul.Evropské - zajištění stavební jámy 1.etapa:

všechny kotvy v záporovém pažení napnuty

probíhá odtěžování zeminy drapákem

SOD 04 Traťové tunely Veleslavín - Červený Vrch, SD E2 (MTS)

ZS E2

úpravy povrchů a panelové plochy

čerpání vody

navezení zámečnických prvků (startovací rámy TBM)

SOD 05 Stanice Veleslavín, SD VE (MTS)

Stanice Veleslavín:

ražba + primární ostění, Pravý Dílčí Výrub (PDV) a Levý Dílčí Výrub (LDV)

ražba probíhá ve dvou úrovních: 1) kalota + opěří, 2) dno

LDV - postup v kalotě 3,4m, ve dně 22,15m; celkem vyraženo: kalota 26,7m, dno 22,15m

PDV - realizace předštítku, deaktivace dvojice pramencových kotev (6.k.ú. jámy) v profilu PDV

Ostatní:

ZS VE

odvoz dočasných pracovišť kolem jámy

vytyčení, příprava pro zahájení prací na základech pro nové ZS (nad portálem stanice)

realizován vrt u vjezdu č.3 (SV roh ZS) nad PDV stanice pro následné osazení extenzometru (hloubka vrtu 14,5m)

proveden vrt pro inklinometr, vrt s hloubkou 30m se nachází poblíž PDV mezi budoucím buňkovištěm a šachtou únikového objektu ze stanice

SOD 07 Stanice Petřiny, SD BRE1, PE1 až PE4 (MTS, HT)

PE1 předáno staveniště PE1 pro jámu na ražbu eskalátoru

montáž oplocení

PE2 práce dočasně přerušeny

hloubení VZT šachty – předpoklad pokračování v 09/2011

PE4 projednává se PD na realizaci provizorní přeložky teplovodu SO 07-58

BRE1 - MTS ražba stanice PE:

levý boční výrub – probíhá armování a betonáž lůžka pro protažení TBM stanicí (dokončeno cca 90%)

pravý boční výrub – v části tzv. rozfárání dokončeny práce na „zrušení“ (stavba přepážky + zaplavení popílkobetonem) tohoto úseku, probíhá čištění a odvoz materiálu ze dna výrubu a naváží se štěrk pod podkladní betony ŽB lůžka pro TBM.

střední dílčí výrub – práce dočasně pozastaveny, celkem vyraženo: kalota 45,9m, jádro 30m, dno 18,9m

odvoz rubaniny

Ražby TBM LTT – Vypich, štít č.S 609: vyraženo 1,5m, tj. 1 prstenec; celkem (prorážka do stanice) vyraženo: 480m, tj. 320 prstenců - bez 9m, tj. 6 prstenců v zarážce

stroj č.S 610: vyraženo 81m, tj. 54 prstenců, celkem vyraženo: 265,5m, tj. 177 prstenců - bez 9m, tj. 6 prstenců v zarážce

SOD 08 Traťové tunely Petřiny – Motol, SD BRE2 (HT)

Ražený dvoukolejný tunel - Ražba a primární ostění

probíhají práce na ražbě tunelu ze stanice Motol směr Petřiny, v kalotě levého výrubu vyraženo: 60,5m a v kalotě pravého výrubu: 44,5m

ZS BRE2

průběžně probíhá navážení segmentů ostění TBM, převoz na BRE1

SOD 09 Stanice Motol, SD KU1 a MO1 (HT)

Ražený tunel pro obratové koleje – Zajištění stavební jámy hloubené části

probíhá realizace pilot a mikropilot, úprava svahu (stříkané betony), vrtání pilot

Odvodňovací štola a šachta – ražba šachty a štoly

vyraženo celkem 53,5m

 

Martin Šalek
tiskový mluvčí MČ Praha 6
msalek{zavináč}praha6{tečka}cz
tel.  220 189 957
mob.  602 316 908



© 2021 MČ Praha 6

 RSS |  SMS info |  Email info |  Mapa stránek |  Prohlášení o přístupnosti |  Prohlášení o ochraně soukromí |  Nastavení cookies |  PŘIHLÁŠENÍ do systému


--- konec tisknuté stránky www.praha6.cz/stavebni_denik/prehled-postupu-vystavby-metra-va-2011-08-22?String= ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz

Soubory cookie (nebo podobné technologie) používáme, abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu. Kliknutím na možnost „Povolit vše“ s tím souhlasíte a také souhlasíte se sdílením informací (Jaké údaje shromažďujeme) o vašem použití našeho webu, který provozujeme s našimi přidruženými společnostmi a partnery. Předvolby můžete spravovat v části Nastavení souborů cookie, svůj souhlas můžete kdykoli odvolat nebo více informací najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.