Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookies správně používat.
Referent/referentka registrace podnikatelů
Náplň práce
• Přijímání ohlášení živnosti a oznámení změn, rozhodování o tom, že živnostenské oprávnění ohlášením nevzniklo nebo že podnikatel nesplnil podmínky pro vznik živnostenského oprávnění.
• Přijímání žádostí o koncesi a o změnu koncese, rozhodování o udělení a změně koncese, rozhodování o zamítnutí žádosti o koncesi.
• Vydávání výpisů z živnostenského rejstříku.
• Rušení živnostenských oprávnění na žádost podnikatele, přerušování provozování živnosti na žádost podnikatele.
• Rozhodování o ustanovení odpovědného zástupce.
• Komunikace s podnikateli.
• Spolupráce s dalšími útvary úřadu a jinými orgány státní správy.
• Vyměřování správních poplatků a provádění úkonů s tím spojených.
, ve znění pozdějších předpisů (základní plat zaměstnance je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 tohoto nařízení vlády); osobní příplatek je poskytován v souladu s § 131 zákona.
• Vedení spisové agendy v rámci výkonu svěřené agendy.
• Přijímání žádostí o koncesi a o změnu koncese, rozhodování o udělení a změně koncese, rozhodování o zamítnutí žádosti o koncesi.
• Vydávání výpisů z živnostenského rejstříku.
• Rušení živnostenských oprávnění na žádost podnikatele, přerušování provozování živnosti na žádost podnikatele.
• Rozhodování o ustanovení odpovědného zástupce.
• Komunikace s podnikateli.
• Spolupráce s dalšími útvary úřadu a jinými orgány státní správy.
• Vyměřování správních poplatků a provádění úkonů s tím spojených.
, ve znění pozdějších předpisů (základní plat zaměstnance je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 tohoto nařízení vlády); osobní příplatek je poskytován v souladu s § 131 zákona.
• Vedení spisové agendy v rámci výkonu svěřené agendy.
Platové podmínky
platový tarif v 10. platové třídě je stanoven ve výši od 24 790 Kč do 35 770 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 35 770 Kč.
Požadované vzdělání
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Předpokládaný termín nástupu od 01.03.2025.
Předpokládaný termín nástupu od 01.03.2025.
Požadovné znalosti a dovednosti
• samostatnost, pečlivost
• velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce
• schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem
• schopnost aktivního přístupu k řešení úkolů, schopnost týmové práce
• vítaná znalost zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), v platném znění zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
• vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků, a to pro výkon správních činností při správě živnostenského podnikání (povinnost složit zkoušky do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání
Bližší informace Vám poskytne
Mgr. Anna Palasová, vedoucí Odboru správních agend Telefon 220 189 750
• velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce
• schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem
• schopnost aktivního přístupu k řešení úkolů, schopnost týmové práce
• vítaná znalost zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), v platném znění zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
• vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků, a to pro výkon správních činností při správě živnostenského podnikání (povinnost složit zkoušky do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání
Bližší informace Vám poskytne
Mgr. Anna Palasová, vedoucí Odboru správních agend Telefon 220 189 750