Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Infolinka
Úvodní stránka ›› Pro občany ›› Ptejte se ›› Volná diskuse ›› detail/podstránka

Doprava (uzavřeno) :  Stará diskuse (uzavřeno)

Jdi na stránku: 12345Následující
Aktuální stránka: 1 z 5
ještě k prodloužení metra.
Autor: david (IP zapsáno)
Datum: 29.01.2007 00:07

Rád bych swe zeptal, jesli je projekt, tak jak je umístěný na zdejším webu ( [www.praha6.cz] ) opravdu aktuální. Jsem zastáncem prodloužení metra, avšak zveřejněný projekt má podle mě několik nedostatků:

1. oklika přes Motol a B. Horu prodlouží jízdní dobu odhadem o pět minut oproti přímé variantě, čímž nepřinese téměř žádné urychlení oproti současné jízdě busem. Navbrhuji, aby trasa vedla přímo, přes stanice Divoká Šárka a Dědina, Petřiny a Motol (a dále Řepy) aby byly obslouženy větví odbočující ve Veleslavíně. (atejně se uvažuje o větvení mezi Letiště a Řepy)

2. umístění vestibulů pod Evropskou ul. Podle zákresů stanic Č. Vrch a Veleslavín mají být hloubené části stanic umístěny pod. Evropskou ul. Jejich výstavba by znamenala několikaleté podstané omezení dopravy na Evropské (odhaduji minimálně tramvaj + 2 jízdní pruhy, nedej Bože současně s omezeními v Břevnově způsobenými výstavobo Nřevnovské radiály.
Navrhuji, aby vestibuly stanice Č. Vrch byly zřízeny jižně Evropské (pod Liberijskou ul. a u supermarketu Delvita), stanice Veleslavín aby se budovala na sever od Evropské (v místě čerp. stanice Esso). Podchody pod Evropskou by se vybudovaly až po zprovoznění metra alespň na Veleslavín.

3. Projekt nepočítá s druhými vestibuly. Na starších projektech byl vestibul stanice Č. Vrch u tram. zast. Sídliště Č. Vrch, nyní tam chybí. Stanice Petřiny by si zasloužila druhý vestibul směrem ke Kolejím Větrník (nejlépe v blízkosto bus. zast. Nad Markétou).
Od stanice Motol by mohl vést eskalátor šikmo pod svahem k plánovanému hypermarketu v JZ sektoru křižovatky Vypich. Tam by se mohl umístit malý autobusový terminál.
Nákres "Spádové území stanice Motol" (předposlední obrázek v galerii na citované stránce) působí téměř komicky. Je zde zahrnuta většina Malého Břevnova, ačkoli odtud není možné se jak dostat k motolské nemocnici, což by řešil můj návrh.

4. Stanice Bílá Hora: příliš málo obyvatel v okolí, tak hlubokou stanici by se nevyplatilo stavět. Pokud by metro vedlo podle mého návrhu z bodu 1, mohla by řepská větev místo toho mít stanici v lokalitě Fialka nebo Blatiny. To je však příliš vzdálená budoucnost.

5. Chybí reálný odhad skutečných termínů výstavby a zprovoznění. Ty publikované jsou optimistické odhady neberoucí v potaz komplikace při stavebním a pod. řízení, odkupu nemovitostí, financování...

Re:
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 02.02.2007 15:49

Máte zajisté v mnohém pravdu, zásadní nedostatek Vaší argumentace ale spočívá v tom, že jste nepochopil, že se jedná o politickou nikoli odbornou záležitost.

Re: politicka X odborna zalezitost
Autor: Jirka Š (IP zapsáno)
Datum: 05.02.2007 21:09

hm, asi je to bezne... dnes jsem si ve '24 hodin' precetl v clanku 'magistrat: jsme pro olympiadu!' vetu vyrcenou p. primatorem, cituji:

"jeste jsme to nekonzultovali s odborniky, ale v zari podame prihlasku uz pro rok 2016"

jirka skvor

stanice cerveny vrch
Autor: Jirka Š (IP zapsáno)
Datum: 05.02.2007 21:23

je docela tristni, ze v ramci pripravy prodlouzeni acka se neuvazuje nejake mozne zlepseni okoli stanic. nedavno v diskuzi zaznela myslenka zahloubeni vozovky mezi borislavkou/horomerickou a konecnou tramvaji na cervenem vrchu:

[www.praha6.cz]

pro stred sidliste u obchodaku by to znamenalo vyrazne plus. namisto toho se chystaji tradicni, neprivetive, neprijemne a uzke 'sachty na lidi' (viz dejvicka apod) ustici z podchodu na tramvajovy ostruvek...

jirka skvor

Re:
Autor: Anar Kučera (IP zapsáno)
Datum: 07.02.2007 00:00

Jirka Š: Tak teď jste mně neuvěřitelně pobavil, ale co se dá dělat, co jsme si zvolili to máme. Aby to totiž nakonec nedopadlo s tou Olympiádou, stejně jako s tou novou budovou magistrátu. Sliby o zisku a úspoře v řádech desítkách miliónů ročně a výsledek?????????

Re:
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 07.02.2007 08:48

Jak jsem psal, nechápete, že Metro se staví pro politiky, až v druhé řadě pro lidi.
Pan starosta loni v nějakém rozhovoru o tom co přinesl rok 2006 odpověděl jen "metro, metro, metro".
Přitom co se vlastně stalo? Do územního plánu se zanesla trasa A na Letiště. Úkon, který nemusí vůbec nic znamenat, pokud se neseženou peníze a který se (jaká náhoda) udál zrovna před komunálními volbami.

Navíc se sice pan starosta tváří jako ten, kdo přinesl Praze 6 Metro, ale v mých očích je to spíš člověk, který hodlá nacpat spoustu peněz (které vydělal někdo jiný) do projektu se spoustou chyb, který odporuje řadě odborných posudků, neboli hodlá tady část cizích peněz doslova vyhodit z okna namísto toho, aby je jako zvolený zástupce lidu rozumně investoval tak jak je nejvíce potřeba.. nikoli pro něj a jeho politickou kariéru, ale pro lidi v P6 případně jiných částech Prahy.

Re:
Autor: Karlos (IP zapsáno)
Datum: 09.02.2007 10:33

Myslím si, že prodloužení áčka by nebylo až takovou chybou, kdyby byla správně pochopena jeho funkce. Ta trasa, jak je navržena spíše odpovídá železniční dopravě, než metru. Metro se staničními vzdálenostmi až ke dvoum km, to je spíše expresní dráha, ale vzhledem k tomu, že to celé povede v podzemí a spádově do toho nespadne tolik obyvatel, připadá mi současná trasa za opravdu vyhozené peníze.

Na druhou stranu, jak jsem již napsal v jiném příspěvku, paradoxně to pomáhá prosadit modernizaci železnice, neboť obě trasy si nekonkurují, ale spíše doplňují, takže to možná dopadne tak, že postaveným metrem nakonec nikdo jezdit nebude (samozřejmě přeháním) a železnice může nakonec vyjít z toho lépe.

Re:
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 12.02.2007 11:24

Částečně souhlasím - určitě si nemyslim, že je prodloužení trasy A chyba. Za chybu (ale spíš politický úmysl) pokládám jeho navrhovanou trasu.

Ohledně železnice je asi pravda, že by si v této podobě nekonkurovali(y), ale nemyslím si (bohužel) že se na Praze 6 rozhoduje o železnici s ohledem na její potenciální vytíženost. Tam se jedná o zcela jiné argumenty (myslim).

Re:
Autor: Mikuláš Bureš (IP zapsáno)
Datum: 12.02.2007 14:06

V názoru na nekonkurenci metra a železnice s Vámi souhlasím pouze částečně. Tento názor možná platí pro úsek Veslavín - Ruzyně, neplatí však pro úsek Ruzyně - Dlouhá Míle - Letiště.

„Projeďme se“ na chvíli z letiště do centra Prahy oběma navrženými druhy dopravy.
Ze společné zastávky Letiště se oba druhy dopravy vydávají směrem k Dlouhé Míli. Kratší, v podstatě přímou cestou, vede metro.
Z Dlouhé Míle pak oba druhy dopravy míří dále k Veleslavínu. Tentokrát je rychlejší dráha, neboť metro dělá dlouhou zajížďku přes Motol.
Dále se jede na Hradčanskou – oba druhy dopravy vedou víceméně přímo, metro má však při cestě další 2 stanice (Červený vrch a Dejvickou), takže dráha svůj náskok dále zvyšuje.
Dále už jedou oba druhy dopravy do centra každý svou trasou. Dráha oklikou přes Výstaviště a Bubny, metro naopak přímo (z Hradčanské na Můstku je za pouhých 5 minut).
Výsledek? Společné celkem 4 zastávky (Letiště, Dlouhá Míle, Veleslavín, Hradčanská) a srovnatelně dlouhá jízdní doba do centra Prahy.
Dráha ani nemá vůči metru žádný „bonus“ např. v podobě přímého spojení letiště s hlavním nádražím.
Sečteno a podtrženo: Metro i železnice si ve směru do/z letiště podle mého názoru konkurují velice (a to ještě nezmiňuji navrženou tramvajovou trať vedoucí přes Dlouhou Míli na Terminál jih), a tak i nejzarytější železniční fanda musí podle mého názoru uznat, že v návrhu územního plánu je v dotčené oblasti „překolejováno“.
Pevně doufám, že si to uvědomují i politici a další osoby zodpovědné za schválení dotčených tras a že tento návrh nebude realizován v maximální možné podobě. Územní plán totiž nazakládá povinnost metro nebo železnici do určité doby na letiště postavit. Chrání pouze vytčené územní koridory tak, aby na nich nevzniklo něco jiného, co by výstavbě metra nebo železnice mohlo bránit.
Protože situace před minulými volbami byla ve věci metro vs. „rychlodráha“ poměrně vyhrocená, je podle mého názoru dobře, že se i po podání návrhu na novou trasu metra podařilo Ministerstvu dopravy v územním plánu uhájit již dříve schválenou trasu železnice. Možnosti obsluhy letiště tak zůstávají nadále otevřené a o definitivním řešení lze rozhodnout v klidu a po řádném zvážení všech pro a proti.
Co je však podle mého názoru zřejmé, že pokud by se na letiště začalo stavět metro, pak by výstavba železniční větve směrem na letiště ztratila své opodstatnění (netýká se modernizace stávající trati směrem na Kladno).
Srovnávání možností obsluhy letiště v Praze s obsluhou letiště v zahraničí, kde v některých případech fungují oba systémy, tedy metro i rychlá železnice, vedle sebe, není podle mého názoru adekvátní. V Praze je totiž letiště umístěno velice blízko centra, takže železnice o moc rychlejší než metro být v centru nemůže (a ani není, neboť navrhovaná trasa železnice nemá s „rychlodráhou“, snad kromě názvu, v podstatě nic společného).

Re:
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 12.02.2007 15:07

Myslím, že to vidíte celé trochu zjednodušeně. Rychlost není jediným kriteriem.. myslím, že

- téměř jakýkoli cestující z letiště s kufry uvítá vlak, zejména pak ten, který nejede do Prahy (což je stále více než polovina těch co projdou letištěm)

- pracující na letišti, který bude z Prahy a nebude zrovna bydlet v okolí nějakého nádraží nebude nadšen přestupem na vlak.

Rovněž musíte vzít do úvahy, že při případné rekonstrukci a zkapacitnění železnice do Kladna již nebude až takový problém ji dostat na letiště, kdežto metro řekněme od Veleslavína bude už mít jen jeden jediný větší cíl a to bude právě letiště.

Dále je třeba vzít do úvahy, že vlaky jsou prakticky mnohem pohodlnější (bez ohledu co si kdo teoreticky myslí)..

.. a mnoho dalších důvodů, které tu nebudu vyjmenovávat, protože už byly tisíckrát vyřčeny... ovšem bez jakéhokoli dopadu, protože to nejsou ty hlavní důvody proč vlak neni a metro je navržené nesmyslně.

Re:
Autor: Karlos (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2007 08:40

Podle mne, blíže k realizaci má v současné době železnice. Nyní se začne pracovat na přípravné dokumentaci stavby první etapy. Zatímco u metra, tam se vskutku zatím jen žvatlá.

Zajímavé v porovnání obou systémů by bylo porovnat provozní náklady. Nemůžu si pomoct, ale mám dojem, že u metra by byly vyšší, než u železnice. A tento aspekt by se měl také sledovat. Ale nechci zde klást zase do rozporu oba systémy, dle mého názoru jsou potřebné oba dva. U metra si jen nejsem jist tou trasou, zda byla správně zvolena.

Ale klidně, ať je šestá část zakolejovaná, lepší než stovky autobusů.

Re:
Autor: Anar Kučera (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2007 12:54

Důležité je při srovnávání vzít v úvahu další potenciál železnice a to dálkovou dopravu. Pokud se postaví z letiště trať "zadem" do Hostivic a zmodernizuje trať Smíchov - Zličín - Hostivice, máme zde možnost vést dálkové vlaky z východu (Ostrava, Pardubice, Olomouc, Brno...) z hlavního nádraží přímo až na letiště. Cestovní doba sice bude delší oproti přímjší "rychlodráze" nebo metru, ale zato bez přestupu.

Re:
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2007 15:49

Obávám se, že v takovém případě Vám tam ale zbude POUZE ta dálková doprava. Lidé z Prahy budou na letiště v tomto případě volit jinou cestu a taktéž lidé z Kladna přesednou z vlaků do autobusů a aut.

Rovněž s tou přípravnou dokumentací mám ten dojem, že v tomto stadiu už to bylo ve své historii mnohokrát..

Re:
Autor: Anar Kučera (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2007 11:40

Ad Martin: No regionální doprava Praha - Letiště - Kladno povede po modernizované (nebo jak se teďka říká u SŽDC "optimalizované") Buštěhradské dráze. Tudy ale dálková doprava nemůže jezdit, protože ta trať nemá napojení na Hlavní nádraží.
Jinak s tou přípravnou dokumentací máte pravdu, v Praze prostě chybí ucelená koncepce kolejové dopravy ve spolupráci s Středočeským krajem. ROPID sice někdy nějakou studii připravil, ale k její realizaci je hodně daleko, takže jediné co máme je Městská železniční linka z Roztok do Libně, kde pendluje jeden vůz 810.

Re:
Autor: Josef Jůza (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2007 19:28

Pane Kučero, s dálkovou dopravou máte plnou pravdu, ale snadné vedení trati od Zličína zablokovalo město Hostivice, které změnilo územní plán a do cesty nejlevnějšímu přímému propojení současných tratí nechalo stavět logistický park. Diskutovalo se o tom v tomto tématu:
[www.praha6.cz] .

Re: náklady (provozní i ty pořizovací)
Autor: Jirka Š (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2007 20:43

Srovnani provoznich nakladu by jiste bylo zajimave, patram po internetu a nalezam jedine srovnani 'klasickych VHD' v rozpoctu HMP z roku 2002:

* metro 0.70 kc/misto/km
* tramvaj 0.44 kc/misto/km
* autobus 0.55 kc/misto/km

vse pocitano pri vytizeni 4 osoby/m2.

Naklady na vystavbu

* rychlodraha 14 mld (cd.cz)
* metro 38 mld (hmp)

vse se asi jeste prodrazi - krome casu pusobi i demon verejnych zakazek.

Pokud by se stavelo metro stejne jako do letnan, kdy se nejdriv mluvilo o 6.5 mld, pri zahajeni stavby to bylo 9.5 mld no a ted se p. primator "chlubi", ze Praha bude mit novy usek metra za 15.5 mld!!!!!

Stejny postup na metru na letiste by znamenal zhruba 90 mld......

Jirka Skvor

Re: nadpisy prispevku?
Autor: Jirka Š (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2007 20:47

Jeste strucnou poznamku:

prosim, zkuste vyplnovat nadpisy prispevku, at je to tu prehlednejsi...

S vyhodou lze pouzit i funkci 'zobrazit strukturovane' dole pod prispevky a rozumne je odpovidat na konkretni (vnoreny) prispevek.

jirka skvor

Re:
Autor: Karlos (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2007 08:27

Často se zde zmiňuje argument, že trať z letiště není napojená na hlavní nádraží. Už jsem to tu psal loni a kupodivu nedávno už jsem zaznamenal, že se o tom už i mluví, že by se "nějakým způsobem" propojila obě nádraží bez nutnosti je rušit, přestavovat, přesouvat apod.

Není nic jednoduššího, když se pod Prahou staví kilometry tunelů metra a kolektorů, udělat i podzemní či pozemní spojení obou nádraží - umím si představit podzemní pohyblivý chodník či jiný typ dopravy (pendl v podobě automatického vozidla bez řidiče) případně nějaká pozemní podoba, která by dopravovala lidi od jedné nádražní haly k druhé.

Podobné dopravy slouží mezi jednotlivými terminály na letištích v Evropě, proč tedy nechápat obě nádraží jako dva terminály, které jen potřebují propojit rychlou dopravou "do 5 min". Umím si takové propojení představit i s autobusovým nádražím na Florenci. Pak by v podstatě vznikl "superdopravní přestupní uzel".

Re:
Autor: Petr_K (IP zapsáno)
Datum: 17.02.2007 23:31

Karlos:
Ten poslední dostavec - nezbývá než souhlasit. :-)

Dál bych chtěl jen připomenout, že buštěhradku je bez ohledu na dopravu na letiště nutno nějakým (neřeším konkrétní způsob) zmodernizovat a to kvůli dopravě na Kladno. Tuto není možné převést na smíchovskou trať, neboť pro mnoho z kladeňáků je cílem právě P-6. Rovněž uvažované přestupy na Dlouhé Míly jsou už jen vzhledem k "vyhlídkové" trase metra holý nesmysl.

Re:
Autor: dejv (IP zapsáno)
Datum: 18.02.2007 18:37

Pro mnoho kladenaku je cilem Praha6? A podle toho se bude nebo nebude modernizovat trat? Absurdni. Co je cilem treba pro mnoho plzenaku, pardubicaku, kolinaku, atd? Nemyslim, ze pocty denne dojizdejicich lidi za praci do Prahy je z jinych smeru mensi, nez prave od Kladna...

Re:
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 19.02.2007 10:07

Zvlastni argumentace. Ta trat tu predevsim uz je a je pretizena (neboli je o ni velky zajem). Odmitani jeji rekonstrukce je proti veskere dopravni i ciste rozumove logice.

System, ktery fungoval naopak nez (i) zakladni selsky rozum jsme tu uz jednou meli a vsichni vime jak to dopadlo..

Re:
Autor: dejv (IP zapsáno)
Datum: 19.02.2007 20:11

Jiste, at se trat modernizuje. Cim drive tim lepe, ale proboha hlavne se zretelem na dopravni obsluznost letiste a Prahy 6, nikoli Kladna...

Re:
Autor: Mikuláš Bureš (IP zapsáno)
Datum: 19.02.2007 22:40

Dejve, vy asi nemáte ke Kladnu kladný vztah. :-)
Každopádně, pokud nabídnete Kladeňákům nevyhovující způsob obsluhy veřejnou dopravou, nasednou do aut a zaplní ulice Prahy 6 ještě více, než dnes.
Takže je úplně zbytečné problémy takto oddělovat. Řeší-li se obsluha dojíždějících kladeňáků, řeší se tím zároveň dopravní situace na Praze 6.

LOH: metro A do Zlicina, na letiste zeleznice
Autor: Jirka Š (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2007 14:35

Pan primator uvolnil mesic pred terminem podani prihlasky na LOH svoje analyzy.
[www.urhmp.cz]

Nemam moc kdy to cele prochazet, ale z pohledu Prahy 6 mi na strance
[www.urhmp.cz] padly do oka obrazky:

4-nezbytné dopravní investice
5-varianta Západ

kde je uvedeno prodlouzeni trasy A na Zlicin ("novinkou" je dopravni terminal na Vypichu), zatimco na letiste vede zeleznice.....

nahledy obrazku prikladam:

Přílohy: metro-zeleznice.gif (30.6KB)  
Re:
Autor: CZAK47 (IP zapsáno)
Datum: 02.03.2007 14:40

No konečně někdo na magistrátu pochopil jaká neuvěřitelná blbost to metro na letiště je a navrhl rozumnou trasu, která má své opodstatnění a využitelnost.
Na druhou stranu dopravní terminál na Vypichu už mi zas tak dobrý nápad nepřijde, kde by měl stát, místo Hvězdy??? Ta Dlouhá Míle byla v tomto ideální.

Re:
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 02.03.2007 15:19

Nechci brát iluze, ale podle datumů, které jsou u návrhů uvedeny mi spíš přijde, že tohle je nově uvolněná ale stará verze, kdežto metro do Ruzyně je nová varianta.

Re: datum studie [Acko do Zlicina, zeleznice na letiste] - dotaz na paní ing. Trnkovou
Autor: Jirka Š (IP zapsáno)
Datum: 19.03.2007 20:07

Martin napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Nechci brát iluze, ale podle datumů, které jsou u
> návrhů uvedeny mi spíš přijde, že tohle je nově
> uvolněná ale stará verze, kdežto metro do Ruzyně
> je nová varianta.

hm, mate pravdu, toho jsem si vubec nevsimnul. je tam dokonce listopad 2003 (priloha). Je podivne, ze to pan primator pouzil. Ale svedci to o tom, ze se o takovem trasovani uvazovalo.

No, preci jen posilam dotaz pani ing. Trnkove do O&O.

Jirka Skvor
--------------------------

Dobrý den, paní inženýrko,

při procházení materiálů, které zveřejnil pan primátor
při příležitosti své vehemence uspořádat v Praze OH,
jsem si všimnul uvažovaného prodloužení metra A
na Zličín a využití železnice k obsluze letiště.

Poukazuji na to v DF
[www.praha6.cz].

Avšak podle kalendářních dat, která jsou pod výkresy uvedena,
se zdá, že tyto podklady vznikly ještě před myšlenkou
prodloužení metra A na letiště přes Motol.

Nedokážu si srovnat, že studie pana primátora v tak závažné
záležitosti neopodvídají posledním zveřejňovaným záměrům.

Napadá mě, že

- pan primátor ve spěchu předložil staré studie
- na trasování metra na Zličín a železnice na letiště něco je
- dosud se vlastně neví, kam metro povede
- dosud se vlastně neví, jak bude využita stávající trasa železnice

Prosím, můžete objasanit, jaká je poslední situace v této problematice?

A přeci jen ještě jedna otázka, na kterou ale zřejmě znát odpověď nebudete.
Jak se vejde uvažovaných 38 miliard prodloužaní Áčka na letiště
do 135 mld "olympijského" rozpočtu pana primátora?

Děkuju a přeju pěkný den

Jirka Škvor

Přílohy: datum LOH2.gif (6.8KB)  
Re: ještě k prodloužení metra.
Autor: Karlos (IP zapsáno)
Datum: 30.03.2007 10:08

Pokud jsem dobře četl, oněch 138 mld. na Olympiádu neobsahuje žádné infrastrukturní projekty typu metra, železnice, ani nákup vlaků - metra, tramvají či železnice.

Co se týče železnice na Ruzyň, pokud vím poslední běh, SŽDC která je investorem, zaslala část dokumentace na MČ Prahy 6 kvůli získání předběžného stanoviska. To je ale asi půl roku stará záležitost.

Re: ještě k prodloužení metra.
Autor: Jirka Š (IP zapsáno)
Datum: 01.04.2007 02:02

> Pokud jsem dobře četl, oněch 138 mld. na Olympiádu neobsahuje žádné
> infrastrukturní projekty typu metra, železnice, ani nákup vlaků - metra,
> tramvají či železnice.

Ano, investice do prodlouzeni "Acka" by se asi mela vejit do dalsich 487 miliard, ktere se pry tak jako tak museji v Praze proinvestovat. Ve svem prispevku jsem poznamku o metru "uspechal". P.S. zajimavy clanek v LN, z ceho se uvari 5 mld zisk [lidovky.zpravy.cz]

> Co se týče železnice na Ruzyň, pokud vím poslední běh, SŽDC která je investorem,
> zaslala část dokumentace na MČ Prahy 6 kvůli získání předběžného stanoviska.
> To je ale asi půl roku stará záležitost.

O rychlodraze je posledni dobou skutecne 'ticho po pesine'. S tou pul roku starou dokumentaci mi nejde dohromady vypsani verejne zakazky z rijna 2006 (coz je mene nez pul roku) [www.isvzus.cz]. Jinak snad existuje jen nekdejsi studie Metroprojektu stara nekolik let: [www.metroprojekt.cz]. Vite neco novejsiho?

Jirka Skvor

Re: ještě k prodloužení metra.
Autor: Karlos (IP zapsáno)
Datum: 03.04.2007 11:05

K rychlodráze, úplně poslední moment co jsem zavnímal je výsledek této veřejné zakázky na přípravnou dokumentaci stavby, který byl vyhlášen na konci ledna 2007. Další detaily ovšem nevím, časem by se měl určitě další dozvědět.

Jdi na stránku: 12345Následující
Aktuální stránka: 1 z 5


Bohužel, nemáte oprávnění přispívat ani odpovídat v tomto fóru.


© 2019 MČ Praha 6

 RSS |  SMS info |  Email info |  Mapa stránek |  Prohlášení o přístupnosti |  Prohlášení o ochraně soukromí |  PŘIHLÁŠENÍ do systému


--- konec tisknuté stránky www.praha6.cz/forum/read.php?5,6354 ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz