Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Infolinka
Úvodní stránka ›› Pro občany ›› Ptejte se ›› Volná diskuse ›› detail/podstránka

Doprava (uzavřeno) :  Stará diskuse (uzavřeno)

metro a rychlodraha po stejne trati
Autor: Rzekotka Drzewna (IP zapsáno)
Datum: 10.02.2008 20:45

Metro i zeleznice by se daly obe vest po Evropske tride, vyuzil by se tramvajovy stred a severni pruh tridy. 1 par koleji pro pokracujici metro vedene tedy po povrchu, druhy par pro zeleznici, ktera by se musela na Evropskou na kulatakem nejak napojit. Metro by zrejme muselo byt v tubusu, neb se nema rado s povetrnostnimi vlivy. Az nekam po dedinu(?) by v intervalech mezi rychlym metrem mohlo jezdit pomale metro, nahrazujici tramvajovou dopravu a stavici zhruba v soucasnym tramvajovych zastavkach. Klasicke prodlouzene metro by takovymi zastavkami projizdelo na stavilo jen v cca kazde treti. Vadil by hluk v ulici? ten uz prece delaji auta i ted. Navic moznost tubusu. Nevim jak hodne to tubus prodrazi, ale v pripade zeleznice snizi naklady na udrzbu trati.Zeleznice by mela byt co nejrychlejsi aby motivovala Kladenaky ji vyuzivat.
To rychlé metro by nejspis az na Letiste vest nemuselo, muze skocit drive nebo uhnout k jihu treba do Petrin a tam skoncit.
Kazdopadne veskera silnicni doprava by si musela vystacit jen s polovinou stavajici kapacity. Ale rika se prece ze obchvaty maji radialni automobilovou dopravu utlumovat. Tech par dulezitejsich silnic ze severni strany by se musela napojit nadurovnove. VTM science psala o integraci dopravy v budoucnosti, kdy je prakticke spojit co nejvice ruznych doprav do jedne linie, z toho jsem cerpal.
Mozna je to nema smysl pro nejake zavazne prekazky, neznam Evropskou na 100%. POdobne u pripadne trasy D, se da z Hlavniho nadrazi az za Kacerov vyuzit stavajici zel.trati 210 smer Vrane n.Vlt, pokracovat podel Videnske, zkanibalizovat Štůrovu ulici a nad Tempem vyuzit pulku sirky Novodvorske. Soubeznych silnic pro gumokoly jsou tam beztak mancardy. Mezi kacerovem a Hlavnim nadrazim by to sice zastavilo asi jen v Nuslich, ale treba planovana trasa v tomto useku take zadnou zajimavou stanici neprinese, nanejvyse Synkáč a musi se to zdlouhave vrtat.

TO s tim D uz sem moc nepatri, ale je to zajimave pro srovnanou. V Praze 6 vedou takove pekne prime tramvajove trati(ktere muze metro rozhodit a znehodnotit) a na jihu v cele zone mezi metrem C a nabrezim nic.
Motolu by treba pomohlo i propojeni tramvajovych trati do Rep a na Bilou horu, vytvorit tam prekrizeni.(priznavam pomery toho mista neznam)

PS: metro a rychlodraha po stejne trati
Autor: Rzekotka Drzewna (IP zapsáno)
Datum: 10.02.2008 20:53

Jsem zvedavy jaky bude nazor lidi vice znalych pomeru na P6. Metro a zeleznice jdou vest dokonce primo po stejnych kolejich (alespon to pritakali nadsenci i zamestnanci ČD a studenti dopravky na zelpage), ale 1 par koleji by beztak nestacil.

Re: metro a rychlodraha po stejne trati
Autor: rita (IP zapsáno)
Datum: 12.02.2008 00:21

Me zase napadl myslim dobry podnikatelsky zamer - najmout si zpocatku treba 2 soupravy metra a provozovat je v dobe delsich intervalu "oficialniho acka ". Myslim, ze by to kvitovala cestujici verejnost dobre...

Re: metro a rychlodraha po stejne trati
Autor: Rzekotka Drzewna (IP zapsáno)
Datum: 13.02.2008 21:42

Kazdopadne navrhovane reseni neni to co bych videl nejradsi, jen takovy kompromis s tzv "prodlouzenim metra za kazdou cenu". Snadnejsi by bylo prodlouzit tramvajovou trat, lepe oddelit od aut a poustet po ni i ryhle tramvaje vynechavajici nektere zastavky a vlak zrekonstruovat po Bustehradce.

RIta: kdyby sla nejakym zpusobem zachovat integrace takto provozovanych souprav, mohlo by to tak fungovat klidne po cele Praze. Vlastne svym zpusobem i funguje..treba connex na linkach 3XX.



Bohužel, nemáte oprávnění přispívat ani odpovídat v tomto fóru.


© 2019 MČ Praha 6

 RSS |  SMS info |  Email info |  Mapa stránek |  Prohlášení o přístupnosti |  Prohlášení o ochraně soukromí |  PŘIHLÁŠENÍ do systému


--- konec tisknuté stránky www.praha6.cz/forum/read.php?5,10331,10338 ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz