Hmm, obtíže během vlastní stavby jsu jistě nepříjemné, ale ejsou to hlavní. Pokud vlastní provoz stavby bude znamenat pozitivní posun, lze říci, že dočasné nepohodlí každý rád přetrpí. Ale přinese opravdu metro na Petřínách něco pozitivního?
Sídliště je relativně mrňavé, navíc roztažené v západovýchodním směru. Jeho osou je segregovaná tramvajová trať. Dopravní obslužnost nadprůměrná. Přímé spojení do centra, a ke všem linkám metra. Segragovaná provoz tramvají je zárukou poměrně pravidelného provozu. Co udělá metro? Tramvaje se omezí, takže všichni ti, kdo nejezdí na Hradčanskou a nelezou do zeleného metra na tom budou hůř. Stanici by chtělo "otočit" o 90stupňů. A hlavně. Jsou vůbec schopni Petříňáci zaplnit metro? Jen pro informaci: Bohnice, se ukázaly jako příliš malé, aby tam uhnulo červené metro. A Petříny, ta poklidná periférie, je dost velká?

) Docela by mě zajímalo, jak by se dal vylepšit systém tramvají za polovinu peněz, určených pro tuhle podivnou chalupoidu... Myslím, že bychom se hooodně divili, co všechno by najednou šlo. Ale chápu je jaksi jednodušší utratit prachy za jednu velkou věc, než 10 malých...