Úřad Prahy 6 má nové Kontaktní centrum

Praha 6 spouští moderní Kontaktní centrum, které splňuje nejnáročnější technické požadavky. Tímto krokem radnice Prahy 6 výrazně zkvalitňuje poskytované služby a díky zaškoleným operátorům občané snadno a rychle získají kompletní informace.
Hlavní foto

Radnice šestého pražského obvodu si vydobyla prvenství mezi samosprávnými úřady zavedením nového Kontaktního centra. Zprovoznila ho jako první v České republice.

Nová služba nahradí dosavadní centrálu. Pokud nyní občané zavolají na telefonní číslo  220 189 111, na druhém konci se již ozve vyškolený pracovník Kontaktního centra.

To má usnadnit práci úředníkům a urychlit řešení problémů, se kterými se na ně občané obracejí.

„Nyní to už není klasická centrála, která přepojuje na jednotlivé pracovníky. Teď už zvedají telefony vyškolení lidé, kteří jsou schopni alespoň s některými úředními věcmi lidem pomoci rovnou. Případně je přepojí přímo na konkrétní osobu, která jim s jejich problémem pomůže,“ popisuje výhody nové služby starosta Prahy 6 Tomáš Chalupa.

Jestli Kontaktní centrum splňuje svou funkci, radnice vyhodnotí v průběhu příštího měsíce. Již teď je podle vedení městské části jisté, že tato služba pomůže občanům vyřešit až třicet procent požadavků.

Videoreportáž ZDE