Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookies správně používat.
Kontrolně správní referent/ka
Náplň práce
Sledujete a kontrolujete plnění povinností podnikatelů. Kompletujete dokumentaci z kontrolních zjištění, o výsledcích kontrol zpracováváte protokoly, zakládáte spisy podnikatelů a zajišťujete další úkony spojené s vedením spisové služby. , . Vedete správní řízení na úseku živnostenského podnikání a vydáváte správní rozhodnutí, provádíte další úkony s tím spojené (zejména rozhodujete o rušení živnostenských oprávnění). Zajišťujete agendu správního trestání, projednáváte oznámené i zjištěné přestupky vztahující se k živnostenské agendě. Zpracováváte živnostenskou agendu v informačním systému Registr živnostenského podnikání.
Platové podmínky
platový tarif v 10. platové třídě je stanoven ve výši od 24 790 Kč do 35 770 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 35 770 Kč.
Požadované vzdělání
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. 1 V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce (dále jen zákon) a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (základní plat zaměstnance je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 tohoto nařízení vlády); osobní příplatek je poskytován v souladu s ust. § 131 zákona.
Úřad městské části Praha 6 Čs. armády 23 160 52 Praha 6 T 220 189 111 podatelna@praha6.cz www.praha6.cz IČ 00063703 DIČ CZ00063703 Datová schránka bmzbv7c
2
Úřad městské části Praha 6 Čs. armády 23 160 52 Praha 6 T 220 189 111 podatelna@praha6.cz www.praha6.cz IČ 00063703 DIČ CZ00063703 Datová schránka bmzbv7c
2
Požadovné znalosti a dovednosti
velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem schopnost aktivního přístupu k řešení úkolů, schopnost týmové práce analytické myšlení – schopnost vyhodnocovat složité situace a rozpoznat nesoulad mezi právními požadavky a skutečným stavem asertivita a nestrannost výborná práce s informacemi – rychlé a efektivní vyhledávání a zpracování relevantních informací a důkazů pečlivost (pro vedení spisů a vyhotovování kontrolních protokolů a rozhodnutí) vítána znalost zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve znění pozdějších předpisů zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků, a to pro výkon správních činností při správě živnostenského podnikání (povinnost složit zkoušky do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání
Bližší informace Vám poskytne Mgr. Jakub Rod, DiS., vedoucí Oddělení živnostenské kontroly a správního řízení Odbor živnostenský a občanskosprávní Telefon 220 189 898
Bližší informace Vám poskytne Mgr. Jakub Rod, DiS., vedoucí Oddělení živnostenské kontroly a správního řízení Odbor živnostenský a občanskosprávní Telefon 220 189 898