Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Infolinka
COVID-19 / KORONAVIRUS : : kompletní a průběžně aktualizované informace
Úvodní stránka ›› Akce a novinky ›› Aktuality ›› detail/podstránka

Půjde z nás marketingový strach, věří v Dukle

Posilování fotbalové Dukly nezná hranic. Vedle zvučných jmen vstupuje dejvický druholigový tým do sezony také za podpory silných hráčů na internetu.


náhled souboru

Hlavním partnerem se stala sázková společnost bwin. Dále seznam.cz, se svými portály sport.cz a stream.cz a rovněž i internetový peněžní ústav mBank. „Netajíme se tím, že chceme z Dukly vytvořit obchodního partnera na úrovni. S těmito společnostmi z nás půjde marketingový strach. A nejen ve druhé lize,“ hrdě hlásí Martin Lafek, nový předseda představenstva Dukly.

Vedle nových tváří ve vedení a obchodních partnerů se změnily i ambice. Pryč by měly být obavy ze záchrany. Naopak se myslí na stabilizaci a v blízkém horizontu i postup mezi elitu. „Ten horizont by mohl být dlouhodobý až střednědobý. Ekonomická stabilita je zajištěna, teď i hráčská. Takže cíl zní: postup hned,“ usmál se Lafek.

„Samozřejmě, že bychom chtěli klub nejdříve stabilizovat a zapracovat na integraci nových posil. Když budeme ve středu tabulky nebo atakovat vrchní příčky, nebyl bych proti,“ přiznal Günter Bittengel, kouč Dukly.

Dukla oproti loňské sezoně vsadila na velké a zvučné společnosti, a hlavně na svoji tradici. Také navýšila rozpočet klubu na 20 milionů korun, což představuje pět milionů navíc oproti loňské sezoně. „Dukla nese velmi silný brand - jméno. To je obrovské lákadlo. Navíc za hranicemi je to díky své historii stále druhý nejznámější klub v Česku, ještě před Slavií. Pro společnost bwin je ctí stát se partnerem Dukly. Snad se stane znovu jedním z nejsilnějších klubů v republice,“ říká Jindřich Rajchl, právník společnosti bwin. Jde o největší sázkovou společnost na světě s 23 miliony zákazníků, jež naposledy spolupracovala s Libercem a nyní financuje třeba Real Madrid nebo AC Milán.

Vedle bwinu se s Duklou spojil i další gigant, internetový velikán českého trhu seznam.cz. Ten se může chlubit zase denní návštěvou 2,5 milionu uživatelů svých stránek. „Chceme Duklu masivně propagovat na české scéně. Snad bude co nejdřív v první lize,“ prohlašuje ředitel společnosti Pavel Zima, jehož ve stejném duchu doplňuje Jan Horák z mBank.

Dukla s internetovými velikány nechce zůstat jen u holé vzájemné reklamy, ale nabídne online sázení i přímé přenosy po internetu. „Stále probíhají jednání s Českou televizí, která je absolutním vlastníkem práv na 1. a 2. ligu. Ale vypadá to, že spolupráce by mohla být,“ doplňuje Rajchl z bwin.


(podle Pražského deníku, autor: J.Zelenka)



Martin Šalek
tiskový mluvčí MČ Praha 6
msalek@praha6.cz
tel.  220 189 957
mob.  602 316 908
ICQ 199–901-370



--- konec tisknuté stránky www.praha6.cz/aktuality/pujde-z-nas-marketingovy-strach-veri-v-dukle-2008-07-30 ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz

Soubory cookie (nebo podobné technologie) používáme, abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu. Kliknutím na možnost „Povolit vše“ s tím souhlasíte a také souhlasíte se sdílením informací (Jaké údaje shromažďujeme) o vašem použití našeho webu, který provozujeme s našimi přidruženými společnostmi a partnery. Předvolby můžete spravovat v části Nastavení souborů cookie, svůj souhlas můžete kdykoli odvolat nebo více informací najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.